2010. november 18., csütörtök

Tető csere, padlás söprés II.

Lelet

Tegnap tudomásomra "jutott", hogy azok a régi iratok, amelyeket a padláson találtam az egyházunk tulajdonát képezik.
Így tulajdonképpen jogtalanul vettem magamhoz belőlük néhányat, ezért azokat visszaadnom egyházközségünk lelkészének, ezzel remélem enyhítem tolvajiságom vétkét.
Szóval, miután közzé tettem, hogy megmentettem néhány papirost az esetleges tűzrevtéstől,(és haza vittem)közölték velem, hogy nem kellet volna vagyis elloptam.
A jó az egészben az, hogy (talán vétségem miatt)azt az utasítást kaptuk, hogy a padláson lévő összes dokumentációt gyűjtsük össze (majd adjuk le jogos tulajdonosának, az egyháznak), ezáltal talán megmentve azokat a pusztulástól.
Mielőtt azonban megválnék tőlük, mutatok belőlük néhányat az érdeklődőknek:
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése