2009. november 30., hétfő

Mi van?!

NA szóval, szeretném, ha ti is tudnátok, hogy egy hülye, bunkó vagyok! Miért? Mert továbbítottam egy olyan levelet egy ismerősömnek, melyben azt állították, hogy a H1N1 ellen védő vakcina, a levél szerzője szerint nem más mint méreg. Nos, én ezt az állítást egy lehetséges fikcióként fogtam fel, mert már annyi mindent mondanak..
Erre meg az egyik személy, akinek ezt továbbküldtem nem vette jó néven és megkért, hogy "ilyeneket" többet ne küldjek neki. Hát jó, majd küldök neki vízben úszkáló halacskát, meg bort és kenyeret, hogy eltudja vinni a nagymamának, oppá az mégsem jó, mert ezzel együtt jönne a FARKAS is, majd kitalálok valami happyt...
Ezzel nem azt szeretném mondani, hogy egyet értek a bizonyos email szerzőjével, viszont miért nem vállalja se orvos, se gyógyszerész, senki a felelősséget a vakcina hatását illetően?! ÁÁÁ, nem azért nem vállalják, mert direkt mérget gyártottak, hanem, mert nincsenek tisztában a mellékhatásával, vagy túlságosan is igen?!És talán túl sokakat érintene a mellékhatás?! Egyébként meg itt volt a madárinfluenza, ami amilyen hirtelen jött olyan hirtelen eltűnt (a médiából is), csak szegény lúdjaim nem verték még ki a fejükből, mert ha hangosan tüsszent valaki, akkor pánikszerűen elkezdenek kiabálni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése